Si tens 65 anys o més. Estàs cansada o cansat de tants dies fent les mateixes activitats per passar el confinament. Tens ganes de fer cosetes noves i d’exercitar diferents aspectes de la teva persona, la Mancomunitat La Plana i l’Ajuntament et proposem quelcom que va amb tu!
Us presentem un dossier totalment gratuït que combina activitats de llenguatge, memòria, creativitat i pintura (mandales, etc...) i exercicis físics. Així podrem mantenir en forma cos i ment. És un dossier pensat per adaptar-se a cada persona segons les seves necessitats, capacitats i ganes.
Si t’interessa rebre’l envia un watts up al número 626 57 13 95 indicant nom i cognoms, adreça completa i edat i te’l farem arribar. Si prefereixes també pots trucar. TENS TEMPS FINS EL DIMECRES 13 DE MAIG, ANIMA’T!!!!
Si llegeixes aquesta proposta i creus que li pot agradar a una persona del teu entorn, passa-li la informació i si ho necessita, ajuda-la a fer la sol·licitud. L’empatia i la solidaritat entre les persones veïnes és clau perquè durant el confinament, totes i tots ens sentim acompanyades i ateses. #gentgranactiva #jaquedaundiamenys