El temps a Santa Eulàlia de Riuprimer
Contactar
Idiomes
Català
Castellà
Anglès
Alemany
Francès
06.05.2025 | 12:01
Inici
Cercar:
Ajuntament
Serveis i tràmits
El municipi
Actualitat
Adreces i telèfons
Ajuntament
Salutació de l'Alcalde
Govern
Consistori
Regidories
Informació dels regidors
Agenda política
Grups municipals
Organització municipal
Tècnics municipals
Organismes dependents o vinculats
Altres administracions
Pressupostos i plantilles
Resultats electorals
Ple municipal
Plans, campanyes i programes
Perfil de contractant
Projectes
Informació Pública
Normativa
Normativa / Ordenances Generals
Ordenances Fiscals
Urbanisme
Seu electrònica
Transparència
Serveis i tràmits
Oficines municipals
Catàleg de Serveis
Tràmits i gestions
Carpeta ciutadana
Protecció de dades de caràcter personal
Notificacions electròniques
Impostos
Factura electrònica
Validació de documents
Finestreta Única Empresarial (FUE)
El municipi
Com arribar
Plànol / Guia de carrers
Guia del municipi
Equipaments
Empreses i comerços
Entitats i associacions
Subministraments
Emergències
Informació del municipi
El poble
El municipi en xifres
Patrimoni cultural
Turisme
Festes i fires
Llocs d'interès
Rutes
On dormir
On menjar
Informació geogràfica
Actualitat
Revista La Font Gran
Lloguer Jove
Avisos
Notícies
Agenda
Butlletí digital
Butlletí municipal
Rss
Hemeroteca
Adreces i telèfons
home
Actualitat
Revista La Font Gran
Lloguer Jove
Avisos
Notícies
Agenda
Butlletí digital
Butlletí municipal
Rss
Hemeroteca
Notícies
Revista La Font Gran
Lloguer Jove
Avisos
Notícies
Agenda
Butlletí digital
Butlletí municipal
Rss
Hemeroteca
Arriba la 26a edició de la Pedala-Pedala
Dimarts, 13 de setembre de 2016
Pedala-Pedala 2016
Hola som el Club Pedala-Pedala Riuprimer constituït aquest mateix any però amb el mateix contingut humà que ja fa més de 25 anys ha organitzat la mateixa pedalada sota el paraigües de l’ajuntament del nostre poble, Santa Eulàlia de Riuprimer. Aquesta serà la nostra 26a edició i continuem amb la mateixa força i il•lusió que el primer dia.
Som una entitat sense afany de lucre i la nostra llarga experiència en el món de la BTT ens ha portat a especialitzar-nos en un tipus de pedalada que és el més semblant al que tots coneixíem com a pedalada popular. La nostra és una prova no competitiva, on l’objectiu principal és la satisfacció del participant. Posem al seu abast totes les necessitats per fer de la seva estada a casa nostra, un diumenge especial.
Hi ha per als més experimentats un recorregut de 30km. i un altre de 45km. depenent és clar de l’estat de forma de cada participant.
Però el nostre producte estrella els últims anys és el recorregut Baby orientat a famílies senceres amb els més menuts com a protagonistes. Aquest recorregut és de 10km. i està estudiat per poder posar al servei dels participants tots els ingredients per poder-se sentir per primera vegada com autèntics bikers de veritat. Els més petits de la jornada ciclista, quan acaben el seu itinerari disposen també d’un circuït dissenyat i monotoritzat per el que va ser ciclista professional, Josep Jufré. En Pep és promotor d’una escola de ciclisme i mantenim un llaç molt estret amb ell, ja que Pedala-Pedala també col•labora molt directament amb la Marxa Cicloturista Jufré-Riuprimer que ell mateix organitza ja fa tres anys aquí al nostre poble. Tenim la Pedala-Pedala més que consolidada, en les últimes edicions hem rondat els 350 participants i d’aquests uns 125 ja pertanyien aquest any passat com a inscrits de la Baby. Nens, pares, mares, tiets... disposats a gaudir com mai, del món de la bicicleta de muntanya, sense cap més objectiu que el fet de passar-s’ho bé.
Visiteu la nostra web:
www.pedala-pedala.cat
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 25.03.2019 | 08:48
cartell pedala pedala 2016
Imatges
diptic pedala pedala 16
diptic 2 pedala pedala 16
Previous
Next