Des d’aquesta setmana, i fins el 15 de desembre els infants i joves entre 3 i 17 anys empadronats al municipi poden sol·licitar una ajuda econòmica per realitzar una activitat extraescolar al llarg del curs 2020-2021.
Aquesta iniciativa té per objectiu apropar i facilitar l'accés a les activitats extraescolars que s'ofereixen a tots els infants i joves que hi viuen i que, per motius socioeconòmics tenen més dificultats d'accedir-hi. El ventall d’activitats subvencionables serà molt ampli: activitats vinculades a la música, als idiomes, la creativitat, la tecnologia, entre d’altres.
Queden excloses les activitats esportives, ja que aquesta tipologia d’activitat té una convocatòria específica juntament amb les beques d’escolarització, i que encara es poden sol·licitar fins el 25 de setembre. ( es podran valorar excepcions de forma justificada)
Per a poder-hi optar s'ha de demanar hora per l'educadora social a l'Àrea Social de la Mancomunitat La Plana (Tel. 93 812 54 45, de dilluns a divendres de 9 a 15 hores).
Poden accedir-hi famílies que la seva situació laboral s’hagi vist afectada degut all Covid19, i/o famílies amb ingressos mensuals inferiors a:
2 membres 863,17 €
3 membres 1.062,36 €
4 membres 1.261,55 €
5 membres 1.460,74 €
6 membres 1.659,93 €
7 membres 1.859,13 €
D'acord amb la valoració de la situació econòmica i de la realitat social de l'infant-jove/família (utilitzant barems socioeconòmics) es defineix el percentatge de beca econòmica que s'atorgarà.
La família haurà acreditar formalment també el cost de l’activitat en què participarà el/la menor.
Regidoria de Serveis Socials – Ajuntament de Santa Eulàlia de Riuprimer