L’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona està treballant per tal de portar a terme una reobertura progressiva de les seves oficines, per tal de poder prestar atenció presencial als contribuents, que en tot cas es portarà a terme amb cita prèvia, i que complementarà la que ara ja s’està portant a terme a través de 180 línies telefòniques, i de les adreces de correu electrònic de totes les oficines i de la general d’atenció ciutadana que tenim configurada.
No obstant això, l’activitat de l’Organisme respecte a l’exercici de les funcions delegades de gestió, inspecció i recaptació s’està desenvolupant amb normalitat des de l’inici de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, a través de connexió en forma remota del seu personal, i l’apertura dels següents canals d’atenció al ciutadà:
1) TELEMÀTIC: A la pàgina web orgt.diba.cat, des d’on es poden fer tots els tràmits així com presentar escrits a través del Registre Telemàtic. A més, el ciutadà pot emplenar un formulari que consta al web en el que hi deixarà anotat el seu número de telèfon de manera que el personal de l’Organisme el trucarà per donar-li tot el suport que necessiti per a la realització del tràmit o per atendre les seves consultes. Per correu electrònic a l’adreça de les oficines que consten publicades al web de l’Organisme orgt.vic@diba.cat i també a l’adreça orgt.atenciociutadana@diba.cat .
2) TELEFÒNIC: Trucant directament a l’oficina amb la que es vol contactar a través dels telèfons fixes i mòbils que consten publicats al web de l’Organisme 934 729 200 - 674797461 - 674797463 Trucant als telèfons del Call Center números 932 029 802 i 932 029 805.
Per efectuar aquesta atenció telefònica, aquest Organisme ha desplegat un servei de més de 180 línies, des d’on es podrà rebre i efectuat tràmits, com ara el pagament amb targeta de crèdit i la domiciliació de tributs.