Sant Joan 2020 a Riuprimer

Divendres, 19 de juny de 2020

Podeu consultar la programació Sant Joan Riuprimer 2020.

Dimarts 23 de juny de 2020:

19:00h Rebuda de la Flama
             Lectura del Manifest a càrrec de Tati Furriols
             Lectura lliure a càrrec de Maria Badia
             Teatre Familiar LA RATETA. Cia. Campi Qui Pugui

Encesa simbòlica de petits focs de Sant Joan.

FUNCIONAMENT:

Abans de les 18:45 tothom haurà d’haver arribat a la Pista i mantenir les distàncies en els controls d’entrada a la zona.
L’ús de mascareta és obligatori per entrar i sortir de la Pista i recomanable durant tot l’acte.

Hi haurà gel hidroalcohòlic per a la desinfecció de mans.

Es recomana assistir a l’acte en unitats familiars ja que l’espai estarà organitzat d’aquesta manera, amb 1,5 metres de distància entre elles.

Un cop iniciat l’acte no estarà permès aixecar-se.

Hi haurà coca, cava i aigua per als assistents: Cal portar got reutilitzable per poder consumir la beguda.

Un cop acabat l’acte s’evacuarà la Pista de forma esglaonada.

Un cop acabat l’espectacle es donarà per finalitzat l’acte. Preguem que cada família i/o persona abandoni la Pista i donguem per acabat el Sant Joan 2020 a Riuprimer. No ens quedem a fer colla a les instal·lacions.

No estarà permès tirar petards a la Pista.

Agraïm per endavant la col·laboració de totes i tots i esprem comprensió davant la complexitat de programar actes en les circumstàncies actuals.

Feliç revetlla 2020

Darrera actualització: 19.06.2020 | 19:36