Servei especial de suport a la ciutadania per a l’impuls de la tramitació electrònica

Dilluns, 8 de juny de 2020

 El moment de no deixar ningú enrere en la tramitació electrònica

Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.

Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els/les ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar-los suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari.

Quin tipus de consultes resol el servei de suport?

Totes aquelles relacionades amb la tramitació electrònica de l’ajuntament:

-    Presentació de sol·licituds.

-    Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica,...)

-    Creació i presentació de factures.

-     Accés a notificacions electròniques.

-     Verificació de documents.

-     Signatura electrònica de documents. 

 

Telèfon de suport: 934.020.606

Correu electrònic de suport:  tramits@diba.cat

Horari:

·   del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h 

·   del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h 

 

Darrera actualització: 8.06.2020 | 10:55