Sta. Eulà lia de Riuprimer impulsa la targeta urbana de comerç per dinamitzar el comerç local
Dijous, 4 de desembre de 2025
Sta. Eulàlia de Riuprimer impulsa la targeta urbana de comerç per dinamitzar el comerç local
El llançament de la targeta es farà conjuntament amb una campanya de Nadal, pensada per incentivar que les compres nadalenques es facin al poble.
L’Ajuntament de Sta. Eulàlia de Riuprimer aquest final d’any implementarà la Targeta Urbana de Comerç al poble, una iniciativa que pretén reforçar el comerç de proximitat i premiar la fidelitat amb el comerç local.
La targeta és totalment gratuïta i es podrà sol·licitar tant en línia com en qualsevol comerç que s’hi adhereixi. A més, la mateixa targeta permetrà beneficiar-se de descomptes i accions promocionals en altres municipis que ja tenen el sistema implantat, afavorint així una xarxa comercial compartida i intermunicipal
Per dinamitzar aquesta eina, l’Ajuntament organitzarà campanyes periòdiques amb sortejos i promocions especials, començant pel seu llançament amb una campanya de Nadal. L’objectiu és aprofitar aquest període de gran activitat comercial per donar a conèixer el nou sistema i potenciar el comerç de proximitat.
Amb la nova targeta, els consumidors/es que es facin la targeta podran acumular “euros virtuals” cada vegada que comprin en un establiment adherit i utilitzar aquests euros en forma de descompte en futures compres. El sistema no depèn de cap entitat bancària, fet que facilita la gestió local.
El poper 14 de desembre, a la Fira Santulària, l’ajuntament habilitarà un estand a on es podran dirigir totes aquelles les persones que es vulguin fer la targeta i donar-se d’alta allà mateix.
Aquest projecte s’emmarca dins el Pla d’Acció Mancomunat 2023–2027, liderat per la Mancomunitat La Plana, que impulsa recursos i solucions digitals per donar suport als municipis mancomunats i ajudar-los a afrontar els reptes del comerç en un context en constant transformació.